WoodandRestyle

Garantie & Reparatie

1. Artikel defect ontvangen

Is het artikel defect bezorgt of is deze kapot gegaan? Meld je klacht dan binnen 14 dagen.

Wij zorgen dan voor de juiste oplossing.

2. Garantieperiode

Heb je bij Wood & Restyle een meubel gekocht en gaat deze binnen een bepaalde tijd stuk? Wij volgen bij het afhandelen van de meubelklachten de wet van de algemene voorwaarden van de Nederlandse webshop organisatie. De garantieperiode die wij geven op onze meubelen bedraagt 1 jaar (om hier gebruik van te kunnen maken lees dan verder bij punt 3).

Ten minste 1 jaar garantie

3. Gegronde klacht

Een klacht is gegrond als deze niet veroorzaakt is door:

  • onredelijk gebruik
  • gebruik voor commerciele doeleinden (tenzij dit bij het bestellen is aangegeven).
  • gevolg door onoordeelkundig of oneigenlijk gebruik
  • onjuiste opslag of onderhoud door koper of door derden
  • door professioneel gebruik
  • het werken van hout (meer informatie hierover bij punt 4.)
  • krom trekken van hout

4. Geen garantie op het werken van het hout

Gezien het gaat om houten meubelen, willen wij u erop wijzen dat het hout kan gaan werken. In de winter zal het, wanneer de luchtvochtigheid in huis aan de lage kant is, enigszins krimpen. Dit trekt weer weg als de luchtvochtigheid weer toeneemt. Ideaal is een luchtvochtigheid tussen de 50 en 65%. Wij geven geen garantie op het eventuele werken/kromtrekken van het hout.  In extreme gevallen zoals hele lange diepe scheuren of andere uitzonderlijke werking van het hout zullen wij deze wel gaan bekijken en zo nodig oplossen.

5. Een klacht of reparatie melden

Dit kan per e-mail, reguliere post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:

  • E-mail adres: info@woodandrestyle.nl
  • Telefoonummer: 0348-468995 (van maandag t/m zaterdag van 9.00 – 17.00 uur)

Wij zullen uw klacht of reparatie z.s.m. na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

6. Duur van een reparatie

De duur van een reparatie (omruiling) proberen wij altijd binnen 10 werkdagen op te lossen. De planning neemt dan vervolgens contact met u op voor het maken van een afspraak om het meubel / deel opnieuw in ontvangst te nemen.